ronjaas

Direktlänk till inlägg 26 april 2013

- rubrik saknas.

Av Ronja Carlsson - 26 april 2013 10:36

Hej. Sitter & spelar Quizkampen med lite folk och snackar med några på kik.
Vi är lediga idag så jag vaknade runt 9 imorse. Lånar mamma & pappas dator nu för att blogga lite eftersom att jag inte gjort det på några dagar nu igen..

Klippte mig i tisdags. Sidecut på båda sidorna nu!
Har planer på att färga håret svart & blondt igen, men eftersom att det är så slitet så vet jag inte om jag ska göra det eller om jag ska hålla mig till det röda..

Well.. Idag vet jag inte vad jag ska hitta på.
Det är sånt där väder ute då man bara vill ligga inne och mysa, så idag ska jag väl nog bara chilla framför massa filmer och vänta på älskling som kommer hit sen :*


Jamen det är väl så det är för tillfället.
Har typ ingenting att blogga om just nu, för det har inte hänt något speciellt under dagarna jag inte bloggat..

Ni som vill spela på Quizkampen eller skriva på kik så heter jag ppokemon på båda.:)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ronja Carlsson - 22 april 2013 17:35

Hej. Tänkte bara uppdatera lite snabbt om vad som hände typ igår och idag oså..- igår Ja, vad gjorde jag igår..? Typ va med älskling, men vi typ sov hela dagen, kolla film ocg chillade..Rätt seg dag var det igår iallafall eftersom det inte hände nå...

Av Ronja Carlsson - 19 april 2013 13:03

- Dålig uppdateringFörlåt för dålig uppdatering. Min dator gick ju sönder för någon vecka sen och min mobil är seg att blogga från, och där har ni anledningen till att jag inte bloggar så himla mycket nu.Lånar min lillasysters eller mamma&pappas dato...

Av Ronja Carlsson - 15 april 2013 14:57

bilderna är 100% oredigerade & 100% fotade av mig. Kopiering är inte tillåten ;)'                 ...

Presentation

Hej! Här är en blogg som drivs av en halvgalen brud på 14 vintrar. Jag heter Ronja Carlsson men är mer känd som Poppie. Här kommer du hitta det mesta - bilder, musik, vardag, video osv.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

ska jag börja blogga seriöst?
 Ja!
 Nej.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggtips


Ovido - Quiz & Flashcards