ronjaas

Alla inlägg den 22 april 2013

Av Ronja Carlsson - 22 april 2013 17:35

Hej. Tänkte bara uppdatera lite snabbt om vad som hände typ igår och idag oså..

- igår

Ja, vad gjorde jag igår..? Typ va med älskling, men vi typ sov hela dagen, kolla film ocg chillade..
Rätt seg dag var det igår iallafall eftersom det inte hände något typ, så det finns inte mycket mer att säga om gårdagen.. :P

- idag

Vaknade vid 5 imorse, kunde inte somna om så låg i sängen och kollade på tv till klockan var typ 7.
Då gick jag upp & fixade mig och sen drog jag till skolan.. Inte hänt något speciellt idag heller, så jag skippar att gå in på massa detaljer och skit om det.
När jag kom hem gjorde jag läxor, kollade på film och sen åt vi typ nånting..
Efter maten har jag typ sprungit efter min systerson Alvin på 1 år.. Rätt kul, om man bortser från att han aldrig kan sitta stilla och blir förbannad om han inte får som han vill..
Och aah, det är vad som har hänt idag. Ska kolla klart på en film nu så får vi se vad som händer sen.
Hajdo.


Presentation

Hej! Här är en blogg som drivs av en halvgalen brud på 14 vintrar. Jag heter Ronja Carlsson men är mer känd som Poppie. Här kommer du hitta det mesta - bilder, musik, vardag, video osv.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

ska jag börja blogga seriöst?
 Ja!
 Nej.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggtips


Ovido - Quiz & Flashcards